سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 بهمن 15 , ساعت 11:49 صبح

شبیه ساز پرواز یکی از رویاهای آدمی را تحقق می بخشید یعنی شبیه سازی پرواز کردن. رویای پرواز یکی از قدیمی ترین تصویرسازی های ذهن بشر بوده است ، در طول دوران مختلف تاریخ ، انسان های مختلفی درصدد آن شدند تا این رویای زیبا و بزرگ را به واقعیت تبدیل کنند.

از این رو امروزه افراد علاقمند به صنعت هوانوردی می توانند علاوه بر آموزش در مراکز مختلف هوانوردی و خلبانی دوره های مربوط به پرواز را سپری کرده و یا با استفاده از شبیه ساز پروازخلبانی را تجربه کنند.

شبیه ساز های پرواز نقش بسیار مهمی در ایجاد یک بستر مناسب برای آموزش خلبانی را در بر دارند. افراد با تهیه پکیج های نرم افزاری مربوط به شبیه سازهای پرواز و نصب آن ها برروی کامپیوتر و لپ تاپ خود ، می توانندپرواز با انواع هواپیماها ، بالگردها و جنگنده های مختلف را تجربه کنند.
پنل های اصلی و کاملا شبیه سازی شده به همراه صداهای واقعی و گرافیکی زیبا از ویژگی های این نرم افزار بی نظیر می باشد. همچنین ، علاقمندان با استفاده از تجهیزات مختلف سخت افزاری ، محیط مربوط به شبیه ساز پرواز را طبیعی تر کرده و از آن ها استفاده می کنند.
شبیه ساز پرواز تمامی فرودگاه های جهان را در بردارد و شما نیز می توانید با ارائه یک طرح پروازی یا Flight Plan مبدا و مقصد خود را در شبیه ساز پرواز مشخص نمائید. همچنین امکان تعیین انواع آب و هوا در شبیه ساز پرواز ایجاد شده است تا بتوانید در شرایط جوی مختلف آب و هوایی پروازی زیبا و فوق العاده را تجربه کنید.
یکی دیگر از ویژگی های شبیه ساز پرواز ، امکان انجام مکالمات هوانوردی به صورت زنده (Live) می باشد و کاربران در دو نوع خلبان و کنترلر می توانند در شبیه ساز پرواز با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند در این برنامه ، محیطی واقعی را ایجاد کنند.
فروشگاه خلبانی جاست فلایت به عنوان ارائه دهنده محصولات هوانوردی از جمله: ماکت هواپیما ، ماکت جنگنده ، شبیه ساز پرواز ، افزودنی و تجهیزات شبیه ساز پرواز ، کتب خلبانی و هوانوردی ، لباس فرم خلبانی و غیره. سعی دارد تا نیاز موجود در بین جامعه هوانوردی کشور را برطرف سازد.
ماکت هواپیما و جنگنده به دو صورت کیت یا همان مونتاژی و تزئینی ارائه می گردد. ماکت هواپیما به صورت کیت محصول شرکت های معتبر جهان با دقت بسیار بالا عرضه شده و خریداران این نوع ماکت می توانند شخصا به مونتاژ و رنگ آمیزی آن بپردازند ، تولید کننده این مدل ماکت ها شرکت Revell ، Kitech ، Academy و غیره. می باشند.
یکی از بخش های مهم در ماکت هواپیما و جنگنده ، ارائه ماکت های تزئینی با کیفیت بسیار عالی و جزئیات بسیار دقیق می باشد. فروشگاه هوانوردی جاست فلایت در حال حاضر با تهیه بیش از یکصد عنوان ماکت تزئینی از شرکت های معتبر امریکایی و اروپایی ، یک مجموعه کامل از ماکت ها را در اختیار دارد.
در حوزه لباس فرم خلبانی ، با ارائه انواع تجهیزات مختلف از جمله: پیراهن خلبانی ، وینگ ، پین های یقه ، ریت های سرشانه ، کروات و انواع کلاه یکی از کامل ترین فروشگاه های خلبانی کشور بوده و اطلاعات محصولات به خوبی در داخل سایت درج می شوند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html