سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 دی 25 , ساعت 4:24 عصر

 

هزینه کاشت مو همواره یکی از پرسش های اصلی گزینه های عمل طبیعی کاشت مو است. همراه با  این پرسش که قیمت کاشت مو چقدر است؛ پرسش هایی مانند اینکه کدام روش کاشت مو بهتر بود یا اینکه عوارض کاشت مو چیست نیز پرسیده می شود.هزینه کاشت مو

 


هزینه کاشت موی طبیعی چقدر است؟

کاشت مو طبیعی بدون جراحی و مسئله‌ ای که در موفقیت و تاثیرگذاری این عمل خیلی پراهمیت  است این است که جراحی یکی از اثرگذارترین روش های درمانی برای کاشت و ترمیم مو است زیرا نتایج آن همیشگی می باشند و نمای طبیعی را برای شخص به همراه می‌آورد.

در کاشت مو طبیعی، واحدهای فولیکولی مو از ناحیه اهداکننده مو که اغلب موی پشت سر است جدا می‌شود و به ناحیه دریافت‌کننده (ناحیه طاس سر) انتقال داده می‌شود. کاشت موی سر و کاشت مو ابرو روشی ایمن است، دوره بهبودی کوتاه و عوارض جانبی اندکی دارد.

مسئله ‌ای که در موفقیت و اثرگذاری این عمل همچون لیزر درمانی مو خیلی پراهمیت است این است که جراحی که این روش را انجام می‌دهد باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشد.

کلینیک زیبایی مو از انگشت ‌شمار کلینیک‌ ها در باره کاشت مو است که با گروه فوق تخصصی و با بهترین امکانات و تجهیزات پزشکی و تجربه زیاد و تازه ترین روش های ایجاد و کاشت مو درمانی و داروئی توانسته  است به بالاترین سطح کیفی و رضایت کسانی که می خواهند کاشت مو کنند برسد.

از برتری های این مرکز استفاده از شیوه های fut – fit و ترکیبی با بالاترین جمع شدگی مو و طراحی  طبیعی ‌ترین خط رویش موها با ظاهر کاملاً یکدست، طبیعی و خوشایند است. مراجعه‌ کنندگان به کلینیک زیبایی مو، با مدرن‌ترین و کم عوارض ترین روش کاشت مو در جهان درمان می‌شوند.

تیم تخصصی کاشت مو کلینیک زیبایی مو عقیده دارند که کاشت و کاشت مو یک فرآیند ساده پزشکی نیست بلکه ترکیبی از علم پزشکی، هنر و تجربه است که نتیجه نهایی آن چهره‌ای زیبا برای شخص است.

هزینه کاشت مو در ایران چقدر است؟

هزینه کاشت مو برای هر شخص می‌تواند متفاوت باشد و وابسته به رزومه کاری و تخصص پزشک و  تعداد گرافت های کاشته شده برای هر بیمار دارد . اطمینان داشته باشید کسی که برای کاشت مو زیر نظر پزشک متخصص قرار می‌گیرد، حداکثر کیفیت با هزینه معقول در انتظار اوست.

هزینه کاشت موی سر در قبال آنچه شخص بدست می‌آورد (زیبایی، جوانی، اعتمادبه‌نفس…) واقعاً اندک  است. خیلی از شهروندان ایرانی نیازمند کاشت مو راهی کشورهای همسایه می‌شوند تا با قیمت‌های گزافی این سرویس‌ها را دریافت کنند.

درحالی که کلینیک مو در شیراز خدمات ویژه‌ای برای کاشت مو در ایران و شهرهای مختلف در نظر گرفته است و شما با کمترین هزینه می‌توانید دوباره زیبایی موهای طبیعی خود را به دست آورید.

هزینه کاشت مو به عوامل متعددی همچون جنس پوست سر و مقدار طاسی مرتبط است و هزینه هر تار مو 300 تومان بوده که بسته به تعداد تار موی مورد نیاز هزینه نهایی محاسبه می‌شود. که البته اگر شما هنگام مراجعه یا تماس با کلینیک مو نحوه آشنایی با این کلینیک را سایت کلینیک مو معرفی کنید از تخفیف  ویژه مخاطبان آنلاین برخوردار خواهید شد.

هزینه کاشت مو در ترکیه چقدر است؟

ترکیه پس از ایران یکی از مقاصد پراهمیت برای کاشت مو به شما می‌آید. اما به راستی هزینه کاشت مو در ترکیه چقدر است؟ یک حساب سرانگشتی و قیمت‌گیری از کلینیک‌ها و آژانس‌های مجری تورهای کاشت مو در ترکیه نشان می‌دهد که برای کاشت مو در ترکیه شما به مبلغی بالغ بر 55 هزار یورو یعنی نزدیک به 20 میلیون تومان نیازمندید در صورتی که شما سرویس‌های بهتر به همراه قیمت مناسب و تضمیینی را می‌توانید در کلینیک مو دریافت کنید.

در همین جهت ما به دنبال این هستیم تا این فرصت را فراهم کنیم تا متقاضیان کاشت مو در بوشهر، کاشت مو در بندرعباس، کاشت مو در خوزستان و کاشت مو در شهرهای دیگر ایران نیز بتواند به خواسته رویایی خود با همراهی کلینیک پوست و مو برسند. برای این کار می توانید به اینجا مراجعه کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html