سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان برهنه است و جامه آن تقوا و زیورش حیا و دارایی اش فقه و میوه اشدانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 95 بهمن 17 , ساعت 11:46 صبح

درباره شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین

شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین،  مجموعه ای است که برمبنای دانش و آگاهی که با بهره گیری از توسعه شبکه فروش خود، اقدام به راه اندازی سیستم فروش چند سطحی نموده است. این شرکت از بهمن ماه سال 1392 اقدام به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای خود کرده و پس از اخذ مجوز بازاریابی شبکه ای از وزارت صنعت و معدن و بازرگانی در آبان ماه سال 1393 آغاز به کار نمود. هدف اصلی این مؤسسه از ورود به سیستم بازاریابی شبکه ای، ارج نهادن به ارزش کاری مشاوران فروش خود بود تا قدر زحمات آنها به عنوان متولیان و همراهان شرکت علاوه بر فروش مستقیم، به شکل غیر مستقیم نیز مورد توجه قرار گیرد و به این طریق علاوه بر فروش و سود آوری برای بازاریابان و شرکت، اهداف کلان آن در راستای ارتقای شرایط کشور در حوزه مد و لباس نیز محقق گردد.

 



آنچه شرکت نیک پوشان رادین را از سایر شرکت های فعال متمایز می کند را می توان موارد زیر بر شمرد:
1-در اختیار داشتن سال ها تجربه کاری در حوزه مد و لباس کشور: رادین با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل اعم از آتلیه عکاسی و مؤسسه هنری سال ها در حوزه مد و لباس کشور فعالیت داشته است.
2-دانش بنیان بودن و مدیریتی دانش محور: شرکت بازاریابی شبکه ای نیک پوشان رادین پس از مطالعه فراوان بازار در حوزه مد و لباس تشکیل شده است. مدیران این مجموعه همواره به دنبال ایده های جدید و نو در راستای اعتلای بازار داخلی کشور در این حوزه هستند.
3- در اختیار داشتن کالای مصرفی و پر تقاضا: پوشاک بی شک یکی از مصرفی ترین کالا ها در سبر خرید خانواده است. داشتن کالای مصرفی در سیستم بازاریابی شبکه ای قدرتی را در اختیار بازاریابان آن قرار می دهد تا بتوانند جامعه وسیعی از مخاطبان در دسترس داشته باشند.
4-دانش و آگاهی کافی از تولیدات داخلی و اهداف کلان آن: رادین با توجه به سابقه قابل توجه خود در این عرصه ارتباطات گسترده ای با دست اندر کاران این حوزه دارد که در نتیجه آن انتخاب محصولاتی با طراحی خاص و کیفیت مطلوب تولیدی است که می تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند. 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html