سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود از روزی گوارا، دانش است . [امام باقر علیه السلام درباره این کلام خدای متعال «و ما آنها را از چیزهای گوارا روزی دادیم»فرمود]
 
سه شنبه 96 آذر 14 , ساعت 10:38 صبح

اندازه و شکل سینه در در طول دوره‌های مختلف عمر تغییر می‌کند. در دوران بارداری سینه متورم و حجیم شده و پس از آن با کاهش وزن و از دست دادن چربی‌های اضافی کوچک می‌شود. این تغییرات در طول زندگی می‌تواند قابلیت ارتجاعی پوست را کاهش دهد و منجر به تضعیف بافت و در نهایت رباط نگه‌ دارنده سینه شود. سینه‌ها مرکز زیبایی اندام زنان محسوب می‌شوند. داشتن سینه‌های شل می‌تواند علاوه بر کاهش اعتماد به نفس زن با کاهش زیبایی اندام او در مقابل شریک جنسی منجر به آسیب‌های روحی و روانی و مشکلات زناشویی و اختلالات میل جنسی در فرد یا همسر او شود.

ادامه مطلب...

دوشنبه 96 آذر 13 , ساعت 11:31 صبح

وقتی فرد به یک بیماری رنج‌آور هموروئیدی مبتلا می‌شود، انتخاب درمان بواسیر برای او مشکل خواهد شد. زیرا همیشه پزشک چند روش درمانی را همراه با معایب و مزایای آن بر سایر روش‌ها توضیح داده و توصیه می‌کند. در نهایت بیمار است که بین گزینه‌های ترجیحی پزشک حود انتخاب می‌کند. وقتی پای درمان‌های سنگین‌تری چون جراحی به میان می‌آید معمولاً فرد در انتخاب خود حساس‌تر می‌شود. از میان جراحی‌های هموروئیدی انواع لیزری آن از محبوبیت بیشتری در میان مردم برخوردار است. زیرا انسان‌ها تا جایی که بتوانند از تیغ برنده جراحی می‌گریزند. لیزر برای درمان بواسیر تمامی انواع بواسیر مؤثر است.

ادامه مطلب...

شنبه 96 آذر 11 , ساعت 4:40 عصر

یکی از نشانه های اصلی ابتلا به سرطان معده کاهش وزن بی دلیل است. اگر تغییری در رژیم غذایی یا برنامه ورزشی خود ایجاد نکرده اید، اما روند کاهش وزن غیر معمول را تجربه می کنید به پزشک مراجعه کرده و شرایط را با وی مطرح کنید.

 سرطان معده که به نام سرطان گاستریک نیز شناخته می شود، یکی از دردناک‌ترین و ترسناک‌ترین اشکال سرطان است. به طور معمول، این نوع سرطان در سلول هایی که مرز بین معده و تولید مخاط، که به فرآیند گوارش کمک می کند، را تشکیل می دهند، پدیدار می شود.

سرطان معده از شایع‌ترین انواع سرطان در جهان نیستف اما این به معنای در امان بودن ما نسبت به این بیماری محسوب نمی شود. توجه به نشانه های اولیه سرطان معده می تواند کمک بزرگی به تشخیص زودرس و روند درمان کند. در ادامه با برخی از این نشانه ها بیشتر آشنا می شویم. 

پنج شنبه 96 آذر 9 , ساعت 1:18 عصر

جراحی زیبایی شکم و خطرات مربوط به آن به عنوان یکی از بخش هایی است که حتما قبل از اقدام به انجام این جراحی زیبایی از آنها مطلع شوید و بدانید که این جراحی بسیار حساس و به نوعی بازی با جان فرد است.

به عقیده متخصصان جراحی زیبایی انجام جراحی زیبایی شکم برای بیماران عوارض مخرب و در اغلب موارد جبران ناپذیری را به دنبال دارد.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 96 آذر 9 , ساعت 10:4 صبح

بواسیر

بواسیر چیست و درمان بواسیر

بواسیر جزو بیماریهای شایع می باشد، که مشکلات زیادی را برای فرد به وجود می آورد، در این بخش از سایت آکاایران سعی داریم تا شما را با بیماری بواسیر و راه های درمان آن آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

بواسیر عبارت است از سیاهرگ های گشادشده ( واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ) یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html