سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و از او پرسیدند امیر مؤمنان خود را چگونه مى‏بینى ؟ فرمود : ] چگونه بود آن که در بقایش ناپایدار است و در تندرستى‏اش بیمار ، و از آنجا که در امان است مرگ به سوى وى روان است . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 95 خرداد 26 , ساعت 2:35 عصر

بیماری هموروئید یا بواسیر چیست و درمان آن چگونه است ؟شرح بیماری :بواسیر عبارت‌ است‌ از سیاهرگ‌های‌ گشادشده‌ ( واریسی‌) در راست‌ روده‌ یا مقعد. بواسیر ممکن‌ در مجرای‌ مقعدی‌ (بواسیر داخلی‌) یا در مدخل‌ مقعد (بواسیر خارجی‌) واقع‌ شده‌ باشد. بواسیر ممکن‌ است‌ سال‌ها وجود داشته‌ باشد اما تنها با وقوع‌ خونریزی‌ بدان‌ پی‌برده‌ شود.

علایم‌ شایع‌ :

خونریزی‌. امکان‌ دارد خون‌ قرمز روش‌ به‌ صورت‌ رگه‌هایی‌ در اجابت‌ مزاج‌ دیده‌ شود یا به‌ دنبال‌ اجابت‌ مزاج‌، خون‌ به‌ مقدار کم‌ و به‌ مدت‌کوتاهی‌ چکه‌ کند.درد، خارش‌ یا ترشح‌ مخاطی‌ پس‌ از اجابت‌ مزاج‌وجود یک‌ برجستگی‌ در مقعداحساس‌ این‌ که‌ پس‌ از اجابت‌ مزاج‌، راست‌ روده‌ به‌طور کامل‌ تخلیه‌ نشده‌ باشد (این‌ حالت‌ تنها در مورد بواسیر بزرگ‌ دیده‌ می‌شود).

ادامه مطلب...

چهارشنبه 95 خرداد 26 , ساعت 2:34 عصر

 

شاید اگه به خیلی از کتب طبی قدیمی مراجعه کنید متوجه میشید که نوشته این بیماری فقط مال مرد ها هست. یک خانم آمریکائی هست که سالها این بیماری رو داشته و به خاطر مسئله خجالت نتونسته به پزشک مراجعه کنه.. ظاهرا جراح خانم دور و برش کم بوده

. اون خانم میگه که تعدا د خانمهائی که این مشکل رو دارن کم نیست و اختلافشون با مردها زیاد نیست.او خانم میگه که بسیاری

از مراجعه کنندگان سایتش رو خانمها تشکیل میدن.از طرف دیگه اگه با جراحانی که با این بیماران سروکار دارن صحبت کنید .. میگن که تعداد بیمار خانم حتی مساوی بیماران مرد هست.به نظر اون چون در طی 30 سال گذشته جامعه آمریکا بیشتر صنعتی شده.. به همین دلیل بیماران خانم هم بیشتر شدن.سوالی که مطرح میشه اینه که آیا این بیماری ارتباطی با سیکل ماهیانه خانمها داره...که جواب مثبت هست و باعث شعله ور شدن علائم خاموش بیماری میشه.از طرف دیگه چون جراحانی که باید این نوع بیماری رو درمان کنن.. بهتره فوق تخصص جراحی روده بزرگ و رکتوم باشن...مگه چه تعداد از این جراحان وجود دارن

که بیمار بخواد پیش جراح مرد بره یا زن.. منظور اینکه اون خانم پیشنهاد کرده که بهتره خانمها خجالت رو کنار بزارن و هر چه زودتر برای درمان پیش بهترین جراحی که دسترسی دارن برن.. چه مرد و چه زن. اون خانم گفته که اون خودش 7 سال تمام به خاطر همین مسئله پیش پزشک نرفته

 

  ادامه مطلب...

سه شنبه 95 خرداد 11 , ساعت 10:29 صبح

 

بواسیر یا هموروئید عبارت است از سیاهرگ های گشادشده (واریسی ) در راست روده یا مقعد. بواسیر ممکن در مجرای مقعدی (بواسیر داخلی ( یا در مدخل مقعد (بواسیر خارجی ) واقع شده باشد. بواسیر ممکن است سال ها وجود داشته باشد اما تنها با وقوع خونریزی بدان پی برده شود.

علایم :

ادامه مطلب آشنایی با هموروئید یا بواسیر

علایم :

خونریزی . امکان دارد خون قرمز روش به صورت رگه هایی در اجابت مزاج دیده شود یا به دنبال اجابت مزاج ، خون به مقدار کم و به مدت کوتاهی چکه کند.

درد، خارش یا ترشح مخاطی پس از اجابت مزاج 

به گزارش آکاایران: وجود یک برجستگی در مقعد

احساس این که پس از اجابت مزاج ، راست روده به طور کامل تخلیه نشده باشد (این حالت تنها در مورد بواسیر بزرگ دیده می شود (

التهاب و تورم

ادامه مطلب...

سه شنبه 95 خرداد 11 , ساعت 10:28 صبح

بواسیر چیست؟

 

به رگ های ورم کرده در مقعد، بواسیر یا هموروئید گفته می شود. این مشکل شایع می تواند گاهی دردناک نیز باشد اما اغلب مشکل خطرناکی به حساب نمی آید.

 

رگ ها می توانند در داخل کانال مقعد متورم شوند که به آنها بواسیر داخلی گفته می شود و یا اینکه می توانند در خارج از کانال و در اطراف مقعد بروز کنند که به آن بواسیر خارجی گفته می شود. ممکن است یک فرد به صورت همزمان به هر دو نوع بواسیر داخلی و خارجی مبتلا شود. علائم و درمان بواسیر به نوع بواسیر بستگی دارد.

 

بسیاری از مردم با بیماری بواسیر یا هموروئید در برهه ای از زندگی خود مواجه می شوند.

 

ادامه مطلب...

شنبه 95 خرداد 8 , ساعت 10:16 صبح

 

بیماری هموروئید یا بواسیر چیست و درمان آن چگونه است ؟

شرح بیماری :

بواسیر عبارت‌ است‌ از سیاهرگ‌های‌ گشادشده‌ ( واریسی‌) در راست‌ روده‌ یا مقعد. بواسیر ممکن‌ در مجرای‌ مقعدی‌ (بواسیر داخلی‌) یا در مدخل‌ مقعد (بواسیر خارجی‌) واقع‌ شده‌ باشد. بواسیر ممکن‌ است‌ سال‌ها وجود داشته‌ باشد اما تنها با وقوع‌ خونریزی‌ بدان‌ پی‌برده‌ شود.

 

علایم‌ شایع‌ :

خونریزی‌. امکان‌ دارد خون‌ قرمز روش‌ به‌ صورت‌ رگه‌هایی‌ در اجابت‌ مزاج‌ دیده‌ شود یا به‌ دنبال‌ اجابت‌ مزاج‌، خون‌ به‌ مقدار کم‌ و به‌ مدت‌کوتاهی‌ چکه‌ کند.

درد، خارش‌ یا ترشح‌ مخاطی‌ پس‌ از اجابت‌ مزاج‌

وجود یک‌ برجستگی‌ در مقعد

احساس‌ این‌ که‌ پس‌ از اجابت‌ مزاج‌، راست‌ روده‌ به‌طور کامل‌ تخلیه‌ نشده‌ باشد (این‌ حالت‌ تنها در مورد بواسیر بزرگ‌ دیده‌ می‌شود).

التهاب‌ و تورم‌

 

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html