سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، پرده ای جلوگیر از آفتها است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 آبان 24 , ساعت 11:52 صبح

تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟

شاید برای شما این سوالات مطرح باشد که تبلیغات در گوگل چگونه است؟ چه مزایایی دارد ؟هزینه تبلیغ چقدر است و چگونه محاسبه می شود؟و اینکه آیا کارساز و موثر است یا خیر؟
در در ادامه این متن به صورت مفصل راجع به این تبلیغات مواردی را خدمت شما عرض می کنم که کاملا قانع شوید .

ادامه مطلب...

سه شنبه 96 آبان 23 , ساعت 10:44 صبح

لیزر LASER کلمه لیزر (LASER) از حروف اول کلمات Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation گرفته شده است . در واقع لیزر منبع نوری است که نور بینهایت خالص (فقط با یک طول موج )تولید میکند . نور سفید ترکیبی از از رنگها (قرمز-نارنجی-زرد-سبز-آبی-نیلی-بنفش) با طول موچ 400 تا 700 نانومتر است که با چشم قابل رویت است در حالیکه نور مادون قرمز (طول موج بالای 700 نانومتر) و فوق بنفش (طول موج 100 تا 400 نانومتر)را با چشم نمیتوان دید. بنابراین لیزر ؛ تشعشع تولید شده توسط تقویت کننده های نوری میباشد که در طیف های مختلف از مادون قرمز تا فوق بنفش آن در پزشکی کاربرد دارد. پس نور لیزر مادون قرمز و فوق بنفش را با چشم نمیتوان دید.

ادامه مطلب...

دوشنبه 96 آبان 22 , ساعت 11:15 صبح

تبلیغات در اینستاگرام به 5 شیوه موثر

چنان‌چه به دنبال روش های تبلیغات در اینستاگرام هستید در این نوشتار همراه ما باشید.

 

اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی گسترده است که محبوبیت و طرفداران خاصی بین مخاطبانش ایجاد کرده است و هم اکنون کاربران آن در حال افزایش است. اینستاگرام در حال حاضر پذیرای بیش از دو میلیون ایرانی در خود است که این تعداد نیز با سرعت در حال افزایش می باشد. شاید اگر اینستاگرام نیز همانند پیامرسان واتس اَپ با گوگل قرداد رسمی برای “نرم افزار ضروری بودن” داشت و در تمامی نسخه های اندروید گوگل به صورت پیش فرض نصب می شد ، تقریبا کاربران آن 2 برابر الان می بود .

ادامه مطلب...

یکشنبه 96 آبان 21 , ساعت 2:31 عصر

امروزه فناوری های مدرن تولید شیشه ،تاثیر شگرفی بر توسعه ساختمان سازی در سراسر جهان داشته است.فناوری شیشه های هوشمند در سالهای اخیر توسعه خیر کننده ای داشته است. طبق گزارش سالانه صنایع ایالت متحد آمریکا ،تقاضا برای شیشه های هوشمند تا سال 2020 از مرز سه میلیون مترمربع در سال خواهد گذشت.تولید شیشه های هوشمند بر پایه چهار تکنولوژی کریستال مایع،الکتروکرومیک،ذرات معلق و مواد ترموکرومیک استوار است.ارزش بازار جهانی شیشه های هوشمند در سال 2012 در حدود 80میلیون دلار است که در سال 2020 به 700 میلیون دلار خواهد رسید.

ادامه مطلب...

یکشنبه 96 آبان 21 , ساعت 9:45 صبح

فعالین تبلیغات در تلگرام + لیست کامل

 

شاید از خود بپرسید در تبلیغات تلگرام چه افراد یا شرکت هایی فعال هستند چگونه فعالیت می کنند و چه معایبی دارند؟ در ادامه این متن به صورت مفصل راجع به این فعالین تبلیغات مواردی را خدمت شما عرض می کنم .

تاثیر و قدرت تلگرام را نمی توان نادیده گرفت و بسیاری از کاربران باهوشِ این پیام رسان با ساخت کانال هایی با موضوعات جذاب و نمایش تبلیغ به اعضای کانال ها ،برای خود درآمد کسب می کنند .
تلگرام به عنوان پر جمعیت ترین مکان در ایران فضای مناسبی برای کسب درآمد ایجاد کرده است.
اگر قصد تبلیغات دارید بدون شک با تلگرام کار کنید، شما با در دست داشتن یک کانال و ارائه محصولات خود در ان اقدام به جذب مشتری در تلگرام کنید.
با گذشت زمان نیاز به یک بستر مناسب برای ساماندهی و نظم بخشید به انتشار تبلیغات از سوی صاحبان کانال ها احساس شد. تلگرام با بیش از 30 میلیون کاربر فعال در کشور رکورد دار شبکه های اجتماعی است. تقریبا تمام اقشار جامعه در این شبکه اجتماعی عضو هستند و بستر مناسبی برا بازاریابی است.

  ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html