سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راسخان در دانش کسانی اند که دست نیکی و زبان راست و دل صاف وعفّت شکم و فرج دارند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 آبان 20 , ساعت 11:41 صبح

تلگرام یکی از مسنجرهایی است که این روزها طرفداران بسیاری دارد و تقریبا بیشتر افراد در طول روز حداقل یک یا دو بار به این شبکه اجتماعی سر می زنند. حال با بنیانگذارد این شبکه اجتماعی پرطرفدار آشنا شوید.

ادامه مطلب...

شنبه 96 آبان 20 , ساعت 10:1 صبح

اینفلوئنسر مارکتینگ؛ روش جدیدی در دنیای تبلیغات و بازریابی به شمار می آید که از سال 2017 پا به عرصه ی رقابت با روش های مختلف مارکتینگ گذاشت. اینفلوئنسر مارکتینگ، در ایران نیز یک روش جدید برای تبلیغات و بازاریابی به شمار می آید که با وجود نوپا بودن خود، با استقبال فوق العاده ای مواجه شد و در کمترین زمان، توانست محبوبیت ویژه ای را کسب کرده و جایگاه خود را در میان موثرترین روش های بازاریابی و تبلیغات تثبیت کند.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 آبان 17 , ساعت 10:12 صبح

در ماه مارس سال 1983 شرکت کوچکی در شهر تائگو کره تاسیس شد که سال ها بعد به عنوان غول تولید کننده لوازم الکترونیکی در دنیا شناخته می شد . در ماه دسامبر 1969، این شرکت سرمایه ای بالغ بر 300 هزار وون، را جمع آوری کرد و با آغاز فعالیت با نام سامسونگ- سانیو قدم در راهی گذاشت که به فعالیت های امروزش نزدیک تر بود، چند سال طول کشید تا خط و مش اصلی شرکت از سرمایه گذاری در صنایع سنگین، پتروشیمی و صنایع شیمیایی به سمت صنایع ظریف و ساخت وسایلی چون تلویزیون های رنگی تغییر کرد . در اواخر دهه هفتاد، این شرکت با کسب درآمدی 100 میلیون دلاری در هر سال به عرصه های جدیدی چون هوافضا هم وارد شد . 

ادامه مطلب...

سه شنبه 96 آبان 16 , ساعت 1:58 عصر

کمپانی کره ای هنوز هم یکی از بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده وسایل مصرفی در سراسر جهان است . چه رازی در پس این موفقیت نهفته است؟ بیایید به 8 مورد از آن ها بپردازیم و 8 حقیقت جالب که احتمالا نمی دانستید را مرور کنیم.

ادامه مطلب...

دوشنبه 96 آبان 15 , ساعت 12:16 عصر

امروزه با گسترش کاربرد گوشی های موبایل، تعداد بسیار زیادی از شبکه های اجتماعی پدید آمده اند که در این بین؛ تلگرام، محبوبیت ویژه ای را در بین ایرانیان به خود اختصاص داده است. تلگرام با داشتن سرعت مناسب و امکانات ویژه ای که در اختیار کاربران خود قرار می دهد؛ جایگاه خود را در این رقابت تثبیت کرده است. به گونه ای که؛ 80% ایرانیان از این اپلیکیشن محبوب استفاده می کنند و شاید کمتر کسی باشد که با آن آشنایی نداشته باشد. در بین انواع امکانات تلگرام؛ بی شک شما نیز نام ” ربات ” را شنیده و حتی بارها از آن استفاده کرده اید. اضافه شدن این هوش مصنوعی به تلگرام همراه با خدمات مفید و گسترده ای که در اختیار کاربران تلگرام قرار می دهد، همچنین جمعیت بسیار زیاد افرادی که از این شبکه ی اجتماعی استفاده میکنند، توجه صاحبان کسب و کار و نیز کسانی که جویای تبلیغات گسترده و ارائه خدمات خاص به مشتریان خود هستند را به سوی تلگرام معطوف کرده است. به علاوه؛ تجربه های موفقی در زمینه ی بازریابی و کسب و کار به کمک تلگرام و ربات های آن ها بر جای مانده اند؛ به گونه ای که امروزه شاهد کسب و کار های عظیمی در تلگرام هستیم که با کمترین امکانات و هزینه ها شکل گرفته اند و تنها با تکیه بر کابرد صحیح و اصولی از امکانات تلگرام بنا شده اند. شما نیز می توانید با فراگرفتن اطلاعات لازم و با بهره گفتن صحیح از تلگرام، کسب و کار خود را راه اندازی کرده و یا به فکر توسعه ی آن باشید.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html