سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طمع، حکمت را از دلهای دانایان می برد . [پیامبر خدا علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 دی 21 , ساعت 10:22 صبح

چلنیوم چیست؟
تاریخچه چلنیوم:
درابتدا باید بگویم کلمه چلنیوم همان ( channelium) ترکیبی از channel + aluminium است 
Channel به معنی کانال و یا جسمی u شکل میباشد و چون حروف فارسی ، لاتین ویا اشکال بعد از چسباندن نوارلبه به کنارها شکل u مانند میگیرند ، در زبان لاتین از channel استفاده میشود و بدلیل اینکه جنس لبه این حروف آلومینیوم میباشد ترکیب این دو کلمه را channelium نام گذاشتند و در زبان فارسی عامیانه در کشور ما اصطلاحا چلنیوم گفته میشود.  ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 دی 20 , ساعت 2:42 عصر
شیشه رنگی می‌تواند به قطعه‌های شیشه? رنگین یا به هنر و صنعت استفاده از این قطعه‌های زیبا اشاره نماید. قدمت این هنر و استفاده از شیشه های رنگی در معماری ایرانی به هزار سال می‌رسد. تابش نور خورشید به این شیشه‌ها سبب می‌شود که فضای داخلی تحت تاثیر رنگ شیشه‌ها و بازی نور و رنگ، در هر ساعت از روز تغییر کند و فضا را از یکنواختی خارج نماید. به عبارتی سبب ایجاد تنوع در محیط داخلی خانه می‌گردد. شیشه‌های رنگی در معماری ایران جایگاهی ویژه دارند و برای ما یادآور دوره‌ای خاص در معماری ایران هستند. استفاده از شیشه‌های رنگی بیشتر در مناطق کویری ایران دیده می‌شود. مناطقی که شدت نور در آنجا، زیاد و به دلایل اقلیمی، تنوع رنگی در طبیعت بسیار کم است. به‌علاوه یکی از اهداف معمار هنگام به کارگیری شیشه رنگی در مناطق کویری، دور کردن خزندگان از حریم امن زندگی است. کویرنشینان معتقدند که شیشه‌های رنگی خزندگان را فراری می‌دهند.
تابش نور خورشید به این شیشه‌ها سبب می‌شود که فضای داخلی تحت تاثیر رنگ شیشه‌ها و بازی نور و رنگ، در هر ساعت از روز تغییر کند و فضا را از یکنواختی خارج کند. به عبارتی سبب ایجاد تنوع در محیط می‌شود.
سه شنبه 96 دی 19 , ساعت 5:19 عصر

به‌طور معمول همه‌چیز از یک درد گنگ و خستگی در پا شروع می‌شود، دردی که شاید خیلی از افراد آن را پشت گوش بیندازند و منتظر بنشینند تا روزی برطرف شود، غافل از اینکه یکی از سیاهرگ‌های پایشان روز‌به‌روز گرفتگی بیشتری پیدا می‌کند و متسع‌تر می‌شود. بعد از آن یک روز می‌بینند که قسمتی از پایشان تغییر رنگ داده و متورم شده است اما مشکل اینجا چیزی است به نام واریس، بیماری شایع و دردناک... .

ادامه مطلب...

دوشنبه 96 دی 18 , ساعت 11:24 صبح

سیاهرگ ها یا وریدهای واریسی به رگ های خونی پیچ خورده و گشادی گفته می شود که بیشتر در پاها دیده می شوند. فشار مداوم روی سیاهرگ ها باعث می شود دیواره رگ های خونی ضعیف شود و رگ های واریسی ایجاد گردد.


در بیشتر افراد، وریدهای واریسی، بدشکل و عنکبوتی هستند و از این نظر آزاردهنده می باشند، ولی در برخی موارد نیز باعث ایجاد درد زیادی موقع راه رفتن و ایستادن می شوند و در موارد شدید باعث بروز زخم های پوستی می گردند.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 96 دی 14 , ساعت 1:12 عصر

رگ های واریس دار، رگ های خونی متورم و بزرگ شده و در هم تنیده ای هستند که اغلب اوقات در پاها  ظاهر می شوند. نیمی از افراد مسن را در ایالات متحده درگیر کرده است. عموماً بدلیل فشار روی رگ ها، به مرور زمان بوجود می آیند، دیواره و دریچه های رگ ها را ضعیف کرده و به آن ها آسیب می زنند. در بیشتر افراد که دچار رگ های واریس دار و رگ های تارعنکبوتی (نوعی از واریس در مویرگ ها) هستند فقط جنبه ظاهری آن آزاردهنده است، اما واریس می تواند سر پا ایستادن و راه رفتن افراد را بشدت دردناک کند، و درموارد حاد، می توانند باعث ایجاد زخم روی پوست شوند. با این حال راه حل مطمئنی برای جلوگیری از ابتلا به واریس در دسترس نیست، اما چند مورد پیشگیری وجود دارد که احتمال بروز آنها را کاهش می دهد. درمان واریس با لیزر بهترین راه درمان شناخته شده است.

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئید با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html